MARCH RANDOM #2

By Sabush O’rlling - 9:43

Vždy mi väčšinou v kaviarni ku káve zachutí aj niečo sladké, preto väčšinou volím cheesecake, ktorý je vždy vynikajúci, je jedno kde sa nachádzam. Fotka vznikla v kaviarni Panta Rhei, milujem to prostredie kníh. A keď to skombinujete ešte s dobrou kávou, nič viac vám nechýba..

Ako už možno viete, občas keď mám náladu, maľujem. Tento obraz vznikol niekedy v auguste, kedy som nevedela čo podarovať kamarátke na narodeniny, tak som sa rozhodla, že jej niečo namaľujem. Kedže je to milovníčka mora a západu slnka, rozhodla som sa to takto skombinovať. 
Kontrast tejto septembrovej oblohy ma úplnu dostal..
Táto fotka vznikla počas Októberfestu v neďalekom meste, kedy tam ponúkali takéto chutné chrumkavé hranolky.
Táto fotka vznikla ešte niekedy v júli, pri príležitosti oslavy narodenín a tento záber s mesiacom v pozadí som si proste nemohla odpustiť, vyžaruje to takú typickú letnú podvečernú atmošku..
No a takéto "cappuccino" som sa snažila vyrobiť doma, chutilo to vynikajúcu a fotka si myslím, že tiež nie je na zahodenie, haha.
Kiwi s banánom je moja asi najobľúbenejšia kombinácia čo sa týka ovocia. Aké ovocie radi kombinujete vy?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Tak ten obraz je nádherný, maluješ úžasně! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ten obraz je nesmierne nádherný, určite by si mala svoje diela ukazovať častejšie :)

    xoxo | https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat