FIRST RANDOM #1

By Sabush O’rlling - 14:17

Ani nebudem v mysli blúdiť, kedy naposledy tu bol nejaký life lately článok. Stalo sa toho veľa, avšak nie všetko sa dá zachytiť. Ako sa vraví, tie najkrajšie aj najhoršie momenty v živote sa nikdy nedostanú na sociálne siete. Tento článok začínam rannou kávičkou, na ktorú nedám dopustiť, aj keď mi často nerobí moc dobre. Neviem si bez nej predstaviť ani jeden deň. Bez akej veci si neviete predstaviť deň vy?


Kamarátka má nádherné akvárium, tak to tu trošku zaplavím fotkami. Na svoje si prídu najmä milovníci akváriových rybičiek, ako ja.

Moje zlatíčko, ktoré je momentálne takto krásne ostrihané a má dosť veľké pazúriky. Je to však fenka, volá sa Lara.💛

Fotenie trávy je jedna z mojich najobľúbenejších things to do ..

V poslednej dobe som si veľmi obľúbila miesto popcornu alebo chipsov tieto tortilly. Je to na štýl populárneho mexického Nachos a k nejakému seriálu to proste milujem.
..malé nahliadnutie do mojich hodín výtvarného umenia, little bit of art nikdy neuškodí.

..tieto fotky vznikli počas mojich osláv Halloweenu, kedy som bola u spolužiačky na byte, ktorý ma popravde trochu desil, tak som si to musela cvaknúť. Jej kreativita nemá hraníc..
Tieto dve fotky boli fotené počas Vianoc, kedy sme si ako dekoráciu do bytu kúpili túto krásnu zlatú rybičku (hmm, alebo striebornú?). Čo sa týka druhej fotky, prosím tvárme sa, že tam tie kefky nie sú, poprípade že sa tam objavili z ničoho nič.

A ako sme tento článok začali kávičkou, tak ho tak aj ukončíme. Dúfam, že ste mali krásny deň a teším sa na ďalší článok.😊


Čo si o dnešnom článku myslíte? 

Chceli by ste viac takýchto random článkov zo života?



  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Nachos jsou totálně výborná věc! Miluju si je dávat v kině místo popcornu, akorát je z toho člověk vždycky celý zapatlaný :D
    Lara je nádherná! Ten mega roztomilý výraz na fotce ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Jooo, tyhle články jsou nejlepší :) A ten aesthetic vibe co z těch fotek jde, to je něco pro mě :D <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat