DAYS OF REALIZATION

By Sabush O’rlling - 10:25


Jar je tu už čo nevidieť a ja sa už neviem dočkať. Myslím, že práve teraz, keď si všetci prechádzame pomerne napätými dňami, nám lúče slnka a príroda dodávajú energiu. Na jar sa všetko rozkvitá a práve vtedy bude príroda pre nás ešte krajšia a budeme ju ešte viac obdivovať. V týchto dňoch si uvedomujeme veľa vecí.


Čo všetko pre nás znamená rodina, ako nič nie je samozrejmé. Ani len to, že si môžme ísť niečo len tak kúpiť do obchodu. Naše tváre zakryli rúška, a zrazu sme si všetci podobní. Žiadne povyšovanie ani porovnávanie. Všetci máme rovnako pocity napätia a bezmocnosti. Asi toto však ľudstvo potrebovalo. Na našu Zem už bolo toho jednoducho priveľa.


Na oblohe vidíme oveľa menej lietadiel (niektoré chodia dokonca prázdne), vzduch nad Čínou a Talianskom sa extrémne vyčistil a továrne neprodukujú výrobu. Svet sa akoby zastavil a zatiaľ sa naša Zem čistí a naberá nový dych. Určite aj vám momentálna situácia príde ako z nejakého zlého filmu. Ja som však jeden taký film videla. Vznikol ešte v roku 2011 a volá sa Contagion, teda Nákaza. Tento film je akoby kópiou toho, čo sa deje vo svete práve dnes. Nikto by však nepovedal, že o 9 rokov to skutočne nastane.


Sme pripravený tomu čeliť? Čo všetko nás to bude stáť? Čo si z toho odnesieme a ako sa poučíme?


Zostáva mi iba dodať, že všetko ukáže čas a postoj nás všetkých. 
Jeden za všetkých, všetci za jedného.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Krásné shrnuto :) Je až neuvěřitelné, jak se naše planeta čistí :) Snad bude brzy lépe! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Nákazu jsem před pár lety viděla a už tehdy mi to přišlo šílené, že by něco takového skutečně mohlo nastat. Nedávno jsem si na film taky vzpomněla, ale upřímně se bojím si ho znova v současnosti pustit, jelikož už takhle mám náladu na bodu mrazu kvůli zavřeným hranicím, které mi naprosto narušili vztah .. pro mě je tohle období hodně psychicky náročné, takže doufám, že se brzo vše vrátí k normálu.

    OdpovědětVymazat
  3. No ja určite dúfam, že potom bude lepšie. Síce nie v ekonomike, ale možno si budeme viac vážiť to čo máme. A snáď ľudia neprestanú chodiť do prírody, keď znova otvoria všetky obchody, reštaurácie, atď.
    Inak, keď mám rúško, citim sa taká sebavedomejšia :) Aj z očí sa dá vyčitať veľa.

    OdpovědětVymazat