CATCHER IN THE RYE 🌾

By Sabush O’rlling - 6:10


 Kto chytá v žite. Poznáte tú knihu? Mali sme ju ako povinné čítanie na maturitu, rozhodla som sa ju prečítať, keďže sa týkala práve nás, mládeže. Nemala som od tejto knihy veľké očakávania, ale nakoniec ma príjemne prekvapila a zaujala najmä svojím humorným nádychom. Spomenula som si na ňu práve keď som fotila tieto fotografie. Avšak západ slnka a nádherné pole majú vždy niečo do seba. Preto vám sem prinášam šálku mojich záberov a budem rada ak napíšete svoje dojmy do komentárov,prípadne si k tomu do pozadia pustíte nejakú príjemnú muzičku..


 


Tieto zábery sú ešte z apríla minulého roka, ale až teraz som na ne v galérii narazila.
Repka olejka je taký fotogenický kúsok, až tomu nemôžem uveriť..



S láskou, S. 💛

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Fotky jsou krásné :) Jsou takovým pohlazením po duši :) Knížku Kdo chytá v žitě jsem četla, ale už před delší dobou, takže si ji už ani moc nepamatuju.. Ale vím, že mě tenkrát zaujala a ráda bych si ji přečetla znovu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, uklidňující, s atmosférou... :-) Knížku znám, ale nečetla jsem, nicméně jednou bych se k ní ráda dostala.

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  3. Noo teda stromy, slnko, tiene, to je moje <3 je to krásne. A The catcher in the rye je jedna z mojich najobľúbenejších kníh!

    OdpovědětVymazat