ŠPANIELSKO V DECEMBRI?!

By Sabush O’rlling - 7:00

Och, priala by som si! Napriek tomu, že som mala na pridanie a zhotovenie tohto článku od júna celé 3-mesačné prázdniny, zverejňujem ho až teraz. Až teraz, keď už vonku začínajú dopadať prvé vločky a svet sa pomaly ale isto dostáva pod bielu perinu. Takže Sabush, "super" vybratie času na kecanie o letnej dovolenke! Avšak, blogerská múza ma pochytila až teraz, večer pred mojou životne prvou skúškou na vysokej škole. A to nekecám. Prečo sa najlepšie veci dejú v tej najmenej očakávanej chvíli? Myslím si však, že prinesením tohto trošku letného vibu do chladného počasia vám nepokazím náladu ale skôr spríjemním. Teda hlavne, milovníkom leta a teplých dní.


Kafčo na letišti nesmí chybiet! :D


Ja v svojom revíre - medzi palmami!

Little bit preplnená pláž ľuďmi, ale krásna <3
Ehm, až na tých človiečikov, celkom podarená fouto, však?

Vždy k večeru bola pláž už takto krásne prázdna..tieto fotky sú presnejšie fotené okolo 21:00 večer. Sú to asi najpodarenejšie fotky, čo sa mi podarilo pri mori vyfotiť. Páči sa mi vibe, vlny, detaily, čistý piesok, obloha.. tentokrát sa fakt musím pochváliť 😂 čo na ne vravíte vy? 😊
a tu už sme v oblakoch..neuveriteľné.. 💙


With love, S. 💛

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Do Španielska by som sa veľmi rada v blízkej dobe pozrela :) Krásne fotografie :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, já mám Španělsko moc ráda, přijde mi naprosto krásné a ideální na dovolenou. S přítelem jsme byli loni na Mallorce a letos na Kanárech a oba jsme byli spokojení, až jsme si říkali, že bychom měli příští rok i někam jinam :D

    OdpovědětVymazat
  3. Och, hneď by som ušla niekam do tepla. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. To je taková krása! :) Doufám, že si svojí první zkoušku na vysoké zvládla :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat