INSPIRATING PHOTO DIARY

By Sabush O’rlling - 10:10


 Možno by ste si mysleli, že na tejto fotke je mesiac. Opak je pravdou. Nikdy by sa mi nepodarilo odfotiť takúto nádhernú fotku mesiaca a už vôbec nie tak zblízka, kde by videlo doslova každý jeho pór. Na cvičeniach z biológie robíme také rôzne pozorovania a toto je jedno z nich. Je to buď šupka cibule, alebo čipky, už si to nepamätám. Cez okienko mikroskopu sa mi to takto zaujímavo podarilo zachytiť. A toto je len jedna z mála fotiek, ktoré sa mi veľmi páčia a ktoré som v poslednej dobe nafotila (na niektorých som aj ja). Chcela by som sa s vami preto podeliť o zopár z nich, aj takých, ktoré ma niečím zaujali,ktoré ma inšpirujú a motivujú..



Ktorý z obrázkov vás zaujal najviac? 

  • Share:

You Might Also Like

15 komentářů

  1. presne nejakú takúto inšpiráciu som potrebovala :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Já vím, že veškeré tyto obrázky se můžou zdát okoukané, ale inspirativní jsou stoprocentně. I já se každý den dokopávám ke cvičení (1 video od blogilates denně - když zrovna nemám trénink nebo taneční). A takové ty fotky, které v tobě vzbudí domácí pocit (přesně takové ty hrníčkové, šálové, podzimní..), ty jsou jednoduše nenahraditelné :).
    littlecapsule

    OdpovědětVymazat
  3. Gorgeous photography, very inspiring indeed.

    xo
    www.carinavardie.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ten gif je úplne úžasný a zároveň aj motivačný. Samozrejme to ovocie by som si hneď dala! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Ten gif je úplne úžasný a zároveň aj motivačný. Samozrejme to ovocie by som si hneď dala! :)

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Wau :) Krásné fotky plné inspirace. Povedlo se ti to :)
    Gabrieless

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky! :)
    Hned jsem si říkala, že je to mikroskop. Podobné fotky mám taky. Málokdy se mi tkáň, nebo bakterie podaří zachytit krásně. A pokud to nějak zachytím, rozhodně nejde poznat, co je to za bakterie.:D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat
  8. Libové fotky! Fakt jsem si myslela, že je to měsíc :D a moc se mi líbí ta první fotka s tím listím :3 Btw. ten ledovec, to je pravda...
    Tucka
    g-h-b.blog.cz

    OdpovědětVymazat