Názorovky #1 Aura, spánková paralýza, mimozemšťania?

By Sabush O’rlling - 7:22


Minule som niekde započula slovo aura. Najskôr som sa nad tým nejako nezamýšľala, ale potom mi došlo, že to vlastne poznám. Šla som teda na internet a našla si tam niečo viac o tejto veci. Každý človek má auru. Je to energia, ktorá ovplyvňuje naše rozhodnutia, myslenia, činy. Vždy ma bavili takéto ako to povedať "magické" veci a dosť som sa o ne zaujímala. Nejdem tu ale teraz písať zložité vedecké fakty, ale popísať vám moje rôzne zážitky, preto som sa rozhodla vytvoriť takúto novú rubriku, tak mi potom napíšte, či by vás zaujímalo viac takýchto vecí.


Určite ste už každý zažili Déja vu. Mne sa to už stalo asi milionkrát a stále vlastne nechápem prečo sa to deje. Mnohí vravia, že to má niečo spoločné s naším minulým životom a preto sa nám to občas takto zazdá. Takisto som zažila už asi 3 krát spánkovú paralýzu. Človek by ju vraj mal zažiť aspoň raz za život. Je to naozaj hrozne nepríjemný pocit počas spánku. Mne sa to stalo tak, že som sa uprostred noci zobudila (vlastne, aspoň si to myslím, pretože som sa cítila úplne pri vedemí) ale okolnosti moc tomu nenasvedčovali. Pozor teraz to bude znieť trošku hororovo! :D

Zrazu som mala pocit, že mám na hlave kýbel, pohár, alebo sáčok, v ktorom som uveznená a dusím sa. Nemohla som sa nadýchnuť a čo bolo horšie, nemohla som pohnúť ani špičkou prsta, ako keby som vôbec nad svojím telom nemala kontrolu a ovládal ho niekto iný. Bola som úplne stŕpnutá a hrozne mi hučalo v ušiach ako keď niekto spustí hlasnú sirénu. Keď som sa pozrela pri posteľ, videla som tam postavu-vlastne iba obrysy. Vtedy máte pocit, že je pri vás niečo veľmi hrozivé, chladné a nemôžete sa tomu ubrániť. V tej chvíli som si v tomto pocite vravela "To nie je skutočné, vydrž to." Vážne, sama som si to takto povedala a o to viac ma to ešte desilo. Všetko toto trvalo asi 10-15 sekúnd, ale pre mňa to bola ako celá večnosť. Keď som sa zrazu akoby "prebudila" z tohto stavu, bola som úplne spotená a konečne som si začala cítiť končatiny. Vedela som teda, že to nebol len sen, ale skutočne som mala všetko stŕpnuté. Vraj sa to môže diať vtedy, keď ste viac dní boli veľmi vyčerpaný. Vtedy to vlastne aj tak bolo, mala som dosť napäté obdobie. Keď som si však o tom viac prečítala, zistila som, že by to nemalo byť nič nadprirodzeného. Deje sa to preto, lebo vaše telo síce spí, ale mozog stále pracuje a preto ste vlastne spolovice v spánku a spolovice hore. Fakt ale neprajem nikomu zažiť.

Verím napríklad aj v karmu, mimozemšťanov,duchov. Raz som v jednej televíznej súťaži zazrela dievčatko,ktoré malo len 4 roky, ale chovanie a prístup aspon 20-ročnej. Prečo sa toto deje? Niektoré štúdiá vraj dokazujú, že týto ľudia boli obohatení oveľa väčším IQ z vesmíru, alebo dokonca mimozemskými bytosťami zoslané na Zem. Zdá sa to ako bláznostvo, no ja tomu verím. A takisto silnej spojenosti so svojím minulým životom. Napríklad keď som teraz nastúpila na novú školu, mala som veľmi zvláštne pocity, ktoré ma sprevádzajú doteraz. Akoby som tých ľudí už niekde predtým videla a dokonca sa s nimi osobne poznala. Je to veľmi zvláštne, ale je to tak, a pritom som sa s nimi ešte dovtedy nikdy nestretla. Takisto kruhy v obilí, ktoré sú na milimeter presné, hrozne veliké a záhadne vytvorené z noci do rána. Tajné šifry v pyramídach, kameňoch, pod morskou hladinou, Bermúdsky trojuholník.. toto všetko nasvedčuje tomu, že je niečo medzi nebou a Zemou, na čo mi ľudia máme prísť sami a čo nám naznačuje, aby sme sa zmenili a nevyhúbili tým našu vlastnú Zem. 

Aký máte názor na tieto veci vy? Zažili ste tiež niečo podobné?

- Sabush Usmívající se

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Je to zajímavé a dalo by se o tom bavit strašně dlouho..Já jsem teda krom bludů z horečky, nic jiného nezažila. :D

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja verím na karmu, mimozemšťanov a duchov je to super článok mám rada takýchto ľudí ako si ty ♥ , ktorý sa zaoberajú takýmito témami , samozrejme ze som zazila DEJA vu , nemam rada ten pocit lebo vtedy si pripadam ze akokeby som videla/vedala moju buducnost, s duchmi sa nezahravam, ale viem ze su tu s nami a tých mimozemstanov ssi vystihla , uz ked zili egyptania tak im oni pomahali aj ked majovia zili ,,len tak,, nevymyzli urcite je niekto inde , nie sme tu vo vesmire samy, ved vesmir nemame ani prepadany vlastne ani neviem co je to nekonecnost tak ako to niekto moze tvrdit ? :)

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
  3. Spánková paralýza je naozaj zvláštna vec a celkom ma to desí :D Pár článkov som už čítala na túto tému a hlavne teda skutočné príbehy (teda aspoň to tak tvrdili na tej stránke, že sú skutočné) Po dočítaní som sa už radšej nad tým ani nezamýšľala, lebo by som sa z toho celého aj ohladne tých mimozemšťanov zbláznila! :D
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavý článek :) o tomhle jsem ještě nikdy neslyšela a naštěstí to ani nezažila :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek. V karmu věřím také, v mimozemšťany už tedy méně... Co se týče spánkové paralýzy, nikdy se mi to nestalo, a popravdě, doufám, že se mi to ani nestane. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Dokonalý článok, so všetkým súhlasím ♥ :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok! :) Spánkovú paralýzu som už zažila niekoľkokrát. Zo začiatku to bolo hrozné, lebo som nevedela o čo ide a stále som mala pocit, že v izbe nie som sama. Ale odkedy som si o tom prečítala mnoho článkov sa mi to stáva oveľa menej a hlavne, keď sa mi to stane, viem o čo ide, snažím sa myslieť na niečo pekné a rýchlo sa preberiem :).

    OdpovědětVymazat
  8. Uchvatný článok. Tieto támy doslova "žerem". O spánkovej paralýze som počula neraz, no mne osobne sa to ešte nestalo. No chcela by so to zažiť. V nadprirodzenosť verím. Neraz sami stali nevysvetliteľné zážitky.
    Tvoj blog opatovne sledujem a ďakujem ti za sledovanie môjho.
    NINAVE

    OdpovědětVymazat