APRIL NEW IN

By Sabush O’rlling - 3:22

Máme tu koniec mesiaca a s ním prichádzajú aj aprílový obľúbenci. Začíname teda starostlivosťou a vlasy a pleť. Po značke Balea moc často nesiaham, ale táto ma zaujala hneď na prvý pohľad (rozumej obal predáva 😁). Je to šampón na objem vlasov a takisto má zabraňovať ich vypadávaniu. Obsahuje výťažok z marakuje a nádherne vonia. Neviem ako vy, ale ja trpím pomerne suchou pleťou a dlho som nevedela nájsť krém na tvár, ktorý by mi s týmto pomohol. Nedávno som teda natrafila na tento od skvelej značky Ryor. Vonia levanduľovo a zatiaľ som s ním spokojná, pleť nie je taká suchá.

Tričká a blúzky s týmto typom rukávov sa mi neskutočne páčia, a keď som zahliadla v obchode toto a navyše v tejto farbe, neváhala som ani sekundu.

Čierna blúzka bolo to, čo mi v šatníku chýbalo. Konkrétne táto je z Bonprixu a zaujala ma práve svojimi detailmi.

Nikdy som nenosila pohodlnejšiu podprsenku. Táto nielenže vyzerá dobre a elegantne, ale skvelo drží a pritom vôbec netlačí
Dlho som používala paletku na obočie od tej istej značky a teraz som sa konečne rozhodla ju zmeniť. Skúsila som si teda objednať túto z Avonu, a zatiaľ som spoko. No a hneď vedľa sa nachádzajú moje all time favourite slnečné okuliare.

Keď som uvidela tieto náušnice v HMku, nemohla som ich tam nechať. Hodia sa úplne ku všetkému a obzvláštnia každý outfit.
No a ako poslednú tu mám túto fancy paletku od Makeup Revolution. Najviac som si obľúbila oranžový odtieň v prvej rade (nikdy som si nemyslela, že mi tak bude sedieť oranžová). 



Ktorý z obľúbencov vám padol do oka najviac? 

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Tak ten top s balónovými rukávmi je nádherný, aj ja si musím taký zaobstarať.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. No mne sa najviac zapáčilo to tričko s tými priesvitnými rukávmi. Milujem tento typ oblečenia, jeden taký kusok už mám aj ja v šatniku a čaká na svoju premieru :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten top s nevšedními rukávy vypadá skvěle :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ten šampon opravdu krásně voní, ale já jsem z něho byla hrozně nešťastná :D Dělaly se mi po něm ve vlasech uzlíky, vůbec se neleskly, objem jako kdyby neexistoval. Ale zas na druhou stranu, za těch pár korun, co bych ještě nechtěla :D Tuhle řadu od Ryoru jsem dřív používala taky a byla jsem moc spokojená :) Nejvíc se mi ale líbí ten top s průsvitnými rukávy a náušničky <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Great haul! I especially like the eyeshadow palette, so bright!
    http://www.recklessdiary.ru

    OdpovědětVymazat