I'm here again!

By Sabush O’rlling - 10:32


Ahojte! 

Tak nakoniec som tu asi po piatich mesiacoch. Túto pauzu som však veľmi potrebovala a v mojom živote sa to toho tiež veľa zmenilo. Teraz sa vraviam s novou energiou a chuťou do písania! V blogovaní budem určite pokračovať, avšak keďže som docela ukecaná a častokrát sa potrebujem vyrozprávať, rozhodla som sa, že začnem aj natáčať videá na Youtube. Áno, ďalšia "jútuberka" na scéne. :D Videá som natáčala už asi pred troma rokmi, no vtedy som nejak od toho upustila a teraz začínam od nuly. Vždy ma to však bavilo a ja dúfam, že bude aj vás. Budem vám veľmi vďačná ak ma v tomto podporíte, prispejete k videu svojim názorom, prípadne likom a odberom. Samozrejme beriem aj konštruktívnu kritiku, pretože určite sa je stále v čom zlepšovať. :) P.S. Ak budete sledovať video, určite si nastavte kvalitu na HD :)

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Hezké video a jsem ráda, že jsi zpět :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplne ťa chápem, že si potrebovala pauzu ja už som si tiež takou prešla. A veru tá chuť vrátiť sa späť a opäť písať bola naozaj veľká a bol to super pocit. :) Chválim, že sis a odhodlala na YT budem ti držať palce aby si sa presadila. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. som rada, že aspoň pár účtov tu zostalo, aj skrz pauzu ,idem pozriet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Každý občas potrebuje pauzu, aby si uvedomil, prečo vlastne začal...:) Ale gratulujem k návratu aj k novému videu, dúfam, že sa ťa tvorivá nálada bude držať :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké video, je dobře že jsi zpět :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Hi! Nice video and fantastic products.
    I follow your blog, would you like to follow me too?
    Have a nice day!

    OdpovědětVymazat
  7. Nice video, liked the tips
    https://www.stylebasket.in/

    OdpovědětVymazat