MAY FINALLY YOU'RE HERE

By Sabush O’rlling - 10:30

Jar vždy patrila aj patrí medzi moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Čo si však pod týmto pojmom predstavím? To príjemné teplo a vánok,ktorý povieva v ovzduší,ranný štebok vtákov a tak jasná obloha,že máte chuť vyletieť naozaj vysoko. A samozrejme to všetko,čo sa prebúdza-naša nádherná príroda. Aby ste si však nemysleli,že chcem písať nejaké dvojstranové slohovky o jari, sú to čisté moje pocity z tohto obdobia. Jar je však aj posledné roky pre mňa obdobím, keď potrebujem všetko staré vyhodiť, pretriediť, alebo začať s niečím úplne odznova. Nájsť si nový koníček, začať piecť, cvičiť,pre každého to môže byť niečo iné. Jar je ako nabratie nového, čerstého dychu po tých dlhých zimných mesiacovh. A predsa,každé ročné obdobie sa teším z niečoho iného. Preto prinášam opäť nejaké novinky,ktoré mi pribudli,alebo niečo,čo ma skutočne inšpiruje. Na obrázku vyššie môžete vidieť môj výplod fantázie,ktorý podľa mňa perfektne vystihuje príchod teplých dní.



A taký úvodný citát na začiatok, pretože si myslím,že nikdy nie je neskoro na plnenie našich snov.

Tieto nádherné trblietkavé laky som si nedávno kúpila a sú proste bezprostredné. No a ten mentolový, to je úplna srdcovka.
A tu malý náhľad mojich nových rámčekov, do ktorých som si vložila svoje fotky. 
 No a toto sú moje nové kryty. Tie melóniky na môj mobil som niekde zháňala už hrozne dlho a konečne sa niečo našlo.♥
A ako bol citát na úvod, tu vám jeden prinášam aj na záver. 


Ktorá vec vás zaujala? Aké citáty ešte poznáte?


  • Share:

You Might Also Like

16 komentářů

  1. Tie kryty sú skvelé :) Máj mám veľmi rada, len keby už bolo aj vonku stále pekne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi sa mi pacia tvoje nove kryty na mobil. :) jar milujem taktiez.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie ramceky su super a aj obaly na mobil :), ja mam tiez rada jar, len by som chcela momentalne taku teplejsiu jar 😳

    OdpovědětVymazat
  4. I love that phone case with the water melons on it!

    Hugs Bella, http://nouw.com/bellss // Instagram: bellaskoog

    OdpovědětVymazat
  5. ten obal na kryt s mackou je uplne top <3
    jar mam tiez rada, aj ked vtedy dost rada utoci moja alergia :D ale konecne je viac tepla a slniecka :3

    OdpovědětVymazat
  6. I have just follow you and I'm waiting you to follow me back, xoxo

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne random fotky, také milujem :)
    NEW POST : THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovědětVymazat
  8. ja som tiež šťastná, že je tu konečne jar:) ráno, keď idem pešo do školy, sa nadýcham toho ranného vzduchu a prečistím si hlavu, krása:)
    veľmi sa mi zapáčili tvoje obaly na telefón:)
    http://oneordinarygirl.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Have a wonderful long weekend!!
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    As on this month, MyLyfeMyStory has been officially renamed as Harija Ravi :)
    Harija Ravi

    OdpovědětVymazat
  10. Mám to s tím jarem úplně stejně,taky vždycky nutně potřebuju něco změnit, něco nového. A teď, když mám dešlí prázdniny je na to podle mě ideální čas, nemůžu se dočkat až se do změn pustím :) ty fotky jsou všechny strašně krásné :3 A miluju ten melounovej kryt :3 :3
    lets-talk-about.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. No ja to mám s jarou podobne, stále ma tak preberie z letargie a núti niečo robiť :D /hoci najradšej mám jeseň) Aj keď posledné dni mám pocit, akoby sme úplne preskočili jar a vhupli priamo do leta. Strašne sa mi páčia tvoje kryty, konkrétne ten s melónmi :))

    OdpovědětVymazat
  12. krásne citáty, a tie kryty sú parádne :)

    OdpovědětVymazat
  13. ježiš ty citáty jsou super a na krásných kartičkách

    OdpovědětVymazat