MAKE YOUR LIFE EASIER | part 1

By Sabush O’rlling - 4:07

Prajem vám krásny štvrtkový deň, pre Slovákov teda voľný a ja som zato hrozne rada, lebo konečne mám čas na písanie článku ♥. Dnes vám budem dávať nejaké moje rady a tipy ako si uľahčiť život, hlavne teda ten dievčenský.  Mne samotnej tie "life hacks" veľmi pomáhajú. Škola je už v plnom prúde a opäť začína ten starý známy nepekný kolobeh. Ja si však vždy vravím, nejako bolo, nejako bude a bez vzdelania by sme to teda asi ďaleko nedotiahli. Je to proste súčasť nášho života. Preto som si povedala, že aj keď ma učenie nebaví, budem sa snažiť dať do toho maximum ako viem. Navždy nebudem predsa mať pomerne bezstarostný študentský život a príde skutočná tvrdá realita. Preto si užívajte každý jeden deň, aj keď v škole a nepodliehajte zúfastvu. Tak ja teda dúfam, že vám tento článok aspoň trošku pomôže a určite týchto rád ešte nie je dosť, takže bude aj druhá časť! ☻

***
I hope you have a nice start to the new day and today I come again to my advice. This time it is how make your life easier. I hope you'll enjoy this post! ♥


1. HORÚCA VODA NA OBJEMNEJŠIE MIHALNICE
Nejedná z nás má každodenný problém, ako si zväčšiť a dodať objem naším riasam. Nie vždy pomôže samotná špirála (a podľa mňa, dnes je to už vzácnosť aj takú v obchode nájsť). Mám však overený spôsob ako na to! Stačí si len napustiť do umývadla horúcu vodu a nechať tam špirálu 10-15 minút (samozrejme zatvorenú).


2. STUDENÁ LYŽICA NA KRUHY POD OČAMI 
Možno už tento tip poznáte, možno nie, no mne veľmi pomáha, keďže mávam ráno dosť výrazné kruhy pod očami. Dve polievkové lyžice dáte aspoň na 5 minút do chladničky a kruhy už nebúdú tak výrazné. Tiež je tento spôsob dobrý aj na akné, ktoré vám potom zmizne do pár dní.


3. ZUBNÁ KEFKA NA POPRASKANÉ PERY
Veľa ľudí trpí tým, že ma často súché popraskané pery a ja nie som výnimkou. Na odumretú kožu vám preto pomôže suchá zubná kefka, ktorou si párkrát prejdete po ústach. Potom si už len naneste balzám.



4. VAZELÍNA PRE DLHOTRVAJÚCU VÔŇU
Určite každá chceme, aby nám voňavka vydržala dlhšie a nevyprchla hneď po pár hodinách. Stačí si naniesť vazelínu na miesto, kam si dávame voňavku a tým pádom nám vydrží dlhšie. Takisto tento zázrak pomáha aj nato, ak sa vám nedá poriadne otvoriť lak a nechcete,aby sa to viac tak stalo, natrite okolie otvoru vazelínou a už nikdy by sa nemalo stať, že vám nepôjde otvoriť.


5. VLHČENÉ UTIERKY NA ROZCUCHANÉ VLASY
Určite sa vám stáva, že aj po rozčesaní vlasov vám stále lietajú kade-tade a sú suché a rozcuchané. Skúšala som to a naozaj to pomáha! Stačí si kúpiť klasické detské vlhčené utierky a rozdiel je vidieť,vlasy sú dokonca lesklejšie. 


6. STARÝ RÚŽ NA PENIAZE
Stará známa vec je, že sa kradne na školách aj hocikde inde. Preto je dobré, keď si nájdete spôsob, ako si dať peniaze (alebo aj iné drahšie veci) inde než do peňaženky a u mňa je to jednoznačne rúž, ktorý vám došiel. Umyjete vnútro, zrolujete peniaze a máte hotovo. Nikoho nenapadne, že sú práve tam. 


7. ŠTIPEC PRE ZAMOTANÉ SLÚCHATKÁ
S týmto spôsobom máte o otravný problém postarané! 

Článok mi teda zabral fakt dosť času, tak dúfam, že vám aspoň pomohol♥ Poznali ste už nejaké takéto "life hacks"?

  • Share:

You Might Also Like

19 komentářů

  1. haha,to sú skvelé tipy :) to so špirálou som netušila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. I love the tip for putting money in the lipstick, never though of that :D

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. O vlhcenyh obruskoch som este nepocula, urcite vyskusam :)

    Beauty shopaholik Tili

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, to jsou skvělé tipy, určitě je využiju! :)

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek a super tipy! Nejvíc mě zaujaly ty penízky v rtěnce :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super tipy. To s tou řasenkou musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
  7. veľmi užitočné tipy :) Tú kefku som už skúšala, lebo ja cez zimu mávam hrozne popraskané pery, ale mám radšej med na ne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám ešte prázdniny, no dnes posledný oficiálny deň, keďže po víkende mi začína škola -prvý ročník na výške a dosť sa toho obávam, no na druhú stranu som si 4. ročník na strednej náramne užila a chodila som do školy s radosťou, pretože som si zvolila predmety, ktoré mám veľmi rada a bavili ma. Čo sa týka tipov, zaujal ma najmä ten s parfémom :D Ale všetky vyzerajú super :)
    Caroline

    OdpovědětVymazat
  9. O většině jsem nikdy neslyšela, skvělé life hacks :) To s těmi lžičkami musím rozhodně vyzkoušet, trpím na výrazné kruhy pod očima, i když se třeba dobře vyspím (poukazuji na věčné otázky mého okolí, jestli jsem dneska vůbec spala a blablabla) ..Snad to pomůže alespoň trochu i mně :)

    Bambielle

    OdpovědětVymazat
  10. celkom zaujimave tipy, o niektorych fakt pocujem prvykrat.

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasné tipy. Určite nejaký vyskúšam.

    NINAVE

    OdpovědětVymazat
  12. Super článok :) Niektoré triky poznám, iné boli pre mňa novinkou :)

    OdpovědětVymazat
  13. Studená lyžica je už klasika na opuchnuté a unavené oči! :D Takisto ako aj uhorka. Skvelý článok, takéto babské rady mám veľmi rada, vždy pomôžu :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  14. Znám všechny až na ten s obalem od rtěnky! To mě nikdy nenapadlo! :D Jinak zoufalství ohledně toho ošklivého koloběhu jsem už propadla. Ze čtvrtka na pátek jsem spala 4 hodiny, protože práce je opravdu moc :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  15. Některé tipy jsem znala, ale teda ty navlhčené ubrousky mě dost zaujaly! určitě vyzkouším! :)
    http://lifestylebirdie.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Musim říci ze tipy znám ale casto na ne zapominam :D takze dekuji za připomenutí :))

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavé, kromě kolíčku jsem o ničem neslyšela :D 1. a 2. začnu určitě používat a to s tím obalem na rtěnku místo peněženky, to je vyloženě zlaté :3
    Tucka
    http://g-h-b.blog.cz/

    OdpovědětVymazat