MY JULY RANDOM 2016

By Sabush O’rlling - 5:02

 Júl bol pre mňa krásny mesiac plný nových výziev a zážitkov. Môžem potvrdiť, že júl som využila naplno a stihla som dosť vecí, čo som chcela. Síce tu boli chvíľami aj tie smutné momenty, aj tak som vďačná a nadšená z tohto dlhého letného mesiaca. Včera sme prišli z trojdňového výletu z Nízkych Tatier a dnes vám prinášam po týždni nový random príspevok, kde vám zhrniem pár fotiek a momentov, ktoré boli pre mňa výnimočnými..

July was for me a wonderful month full of new challenges and experiences. I can adamant that in July I used hard and I managed to get things what I wanted. Although there were times like sad moments, and so I am grateful and excited about this long summer month. Yesterday we went from a three-day tour of the Low Tatras and today I bring you the week after new random post where you sum up a few pictures and moments that were exceptional for me..


Takýto úžasný nápoj, niečo ako Smoothie len bez mlieka, som si pripravila z ovocia u babky..Aj to je jedna z vecí, ktorú som chcela cez leto stihnúť.

Such an amazing drink, something like a smoothie without milk only, I am prepared from fruit when I was visiting grandma..That's one of the things I wanted to get done over the summer.
 Bratislavský čokoládový donut..
Bratislava's chocolate donut..
 Milujem šport a k tomu som si nedávno kúpila takéto krásne tenisky v mojej obľúbenej farbe..
I love sport, and recently I bought this beautiful trainers in my favourite colour..
Zbožnujem Oreo čokoládu, achhh... 
Na námestí v Bratislave som ochutnala aj takúto úžasnú ovocnú bombu.
On the square in Bratislava and I tasted such wonderful fruit bomb.

 No a tu už je fotka, na ktorej sedím na hojdálke v nádhernom Vlkolínci..
 And this one is from Vlkolinec, where I'm sitting on swing ..
Nemohla som si odpustiť fotku z Národného parku Nízke Tatry, aj keď to trošku vypadá ako reklama na Nativu, hah..
I could not forgive picture of Low Tatras National Park, although it looks a bit like an advertisement for native, hah ..
A naposledy vám ukážem môj nový výtvor, práca asi za tri hodiny, ale myslím, že sa to oplatilo..:)

And last time I will show you my new creation, the work in about three hours, but I think it was worth it .. :)


Čo hovoríte na fotky a aký bol váš mesiac? 





  • Share:

You Might Also Like

15 komentářů

  1. Veľmi pekné fotky všetkých tých maškŕt. Rovnako chválim aj botasky, tento odtieň modrej sa mi veľmi páči. Športu sa velmi nvenujem, ale keby som sa, tak si zaobstarám tiež také :) dobrý vkus ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné fotky všetkých tých maškŕt. Rovnako chválim aj botasky, tento odtieň modrej sa mi veľmi páči. Športu sa velmi nvenujem, ale keby som sa, tak si zaobstarám tiež také :) dobrý vkus ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a určite máš kopu krásnych zážitkov :D ♥ Môžem sa opýtať? Tie anglické texty si prekladáš úplne sama? :)
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelé fotky, mám rada takéto random články :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle článek jsem si vážně neměla takhle večer otvírat, tolik fotek jídla! ♥

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som vo Vlkolínci bola ako malá a je to ozaj čarovné miesto :)

    OdpovědětVymazat
  7. všetky fotky sú prekrásne! :) môj mesiac ubehol rýchlejšie než som si bola pomyslela. Ledva som sa vrátila z dovolenky z Grécka potom som šla na dovolenku do Kováčovej a nakoniec som potom už sa navrátila do práce takže mi to ubehlo :)

    OdpovědětVymazat