LAWTON'S GIRL # III.

By Sabush O'rlling - 8:22

KAPITOLA II.
SECTION II.



ČO SI ZAČ?

Je sobota ráno a ja sa ešte stále neviem spamätať čo sa to včera stalo a kto mi písal tú tajomnú správu. Volala som Mii čo robí a ako sa cíti. Vraj len pred chvíľkou vstala a ide si dať sprchu. Zložila som teda mobil,lebo ma zdola už volala mama na raňajky. Mali sme hríby na hrianke a to priam milujem! S plným žalúdkom som sa pobrala do izby a pustila si mp3. Vždy sa na našej školskej stránke objavia fotky z nejakých slávností,plesov a tak a tentokrát tomu nebolo inak. Boli tam aj fotky,kde som bola ja v plnej paráde. Na jednej strane som bola rada, no na druhej ma desil fakt,ako mi tam už po polnoci bol vidieť mierne rozmazaný makeup. Ako som tak prechádzala fotkami,zrazu som sa zarazila presne ako na tom plese a spomenula som si na tú situáciu.Prečo? Na fotke bol ten neznámy.


 Pozeral sa priamo do kamery a v očiach mal zvláštnu iskru. Alebo neviem čo to bolo,pôsobilo to veľmi strašidelne alebo až tajomne. Telom mi v momente prebehol mráz. Postupne som si poprezerala všetky ostatné fotky,no už na žiadnej som ho nenašla. Je vôbec z mojej školy? Začínala som si myslieť už všeličo. Nemala som z toho však dobrý pocit a tak som sa po zvyšok dňa nevedela sústrediť na nič a už vôbec nie písomku z fyziky,ktorá ma zajtra čaká. Víkend ubehol šibnutím čarovného prútika a začínal zasa nový týždeň. Som asi zvláštna,no pondelky mám celkom rada. Bohužiaľ,tento dvakrát nepatril medzi tie šťastné. Rodičia chodia každý deň zavčasu do práce a ja som si budík nastavila na siedmu, no neviem z akého dôvodu mi ráno nezazvonil a ja som ledva stihla autobus na 8:15 a do školy som prišla presne o deviatej. Fasa. Nebolo by to také zlé,keby akurát tú hodinu nemáme fyziku už 20 minút čiže na test mi zostalo zvyšných 25. Máme fakt nepríjemného učiteľa,takže mi to neodpustil. Dúfam že to vytiahnem aspoň na trojku.


 Cez prestávky som sa snažila čo najčastejšie chodiť na chodbu, či pána tajomného náhodou niekde nezahliadnem. Nestalo sa. Keď sa skončilo vyučko,utekala som na autobus. Tentokrát bol nejak zvláštne prázdny, miest bolo dosť tak som si sadla dozadu ( teda nie úplne ). Išla som si zapnúť mobil no zrazu som zistila,že obrazovka nesvieti a je vybitý. Tak som si ho naklonila,aby som sa aspoň upravila ( áno,slúži mi aj ako moje verné zrkadlo.hah) a vtom ako by ma obarilo. O dve sedadlá za mnou sedel ON. Strašne som sa zľakla,ale snažila som sa rýchlo spamätať a nedať to najavo. Povedzte mi,ako je to sakra možné,že som si ho nevšimla,keď som si tam sadala?! Pozeral sa von oknom a myslím,že pohľad na mňa neuprel. Ešteže. Vtedy som totiž s tými kruhami pod očami nevyzerala najlepšie. Ale prečo ma to vlastne zaujíma,ako pred ním vyzerám? Sama sa už nechápem. Najviac som sa obávala vystúpenia z autobusu,či sa mi náhodou nebude chcieť prihovoriť. Proste som mala z neho už akoby automaticky strach,no tak veľmi som túžila vedieť,čo je zač. Nepovedal ani slova a ja som sa snažila nenadviazať očný kontakt. Keď som však vystúpila z autobusu, prišla mi správa! Stálo v nej: "Aká náhoda,že sme sa stretli práve v jednom autobuse." Nieee,ja sa asi zbláznim..Takže si ma všimol. Prišla som domov, odhodila som tašku na postel a priam kozmickou rýchlosťou som zapla notebook a skúsila si ho nájsť na nejakých sociálnych sieťach, či nenájdem niečo viac o ňom. Nič som však nenašla, akoby ani neexistoval. A čo ak skutočne ani neexistuje?!..



pokračovanie nabudúce.. :)

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Skvelá časť, len tak ďalej :)

    OdpovědětVymazat
  2. Great post :)
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak táto časť sa mi nesmierne páčila :) Už sa teším na pokračovanie :)

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. toto by mohlo byt zaujimave, keby bol iba nejakou jej halucinaciou. lebo to vyzera, ze si ani nie je ista, ci vobec existuje. este taky tip, ze by si mohla ten text trochu roclenit do odsekov, lepsie by sa to citalo :)

    OdpovědětVymazat
  5. encourages the system of absorption which leads to better assimilation of protein on your frame.http://www.strongtesterone.com/max-test-xtreme/

    OdpovědětVymazat
  6. carbohydrates and proteins must be approximately the identical. the share of fat consumption have to be drastically less.

    http://testoupmaxfacts.com/ultimate-testo-explosion/

    OdpovědětVymazat
  7. Tired by going to retail outlets, carrying bags taking off for a party in next Week!!
    Want something entertaining & shopping. Watching your favorite celebs’ from the film industry and want to follow their style statements but we never found a way out to buy.

    Here we are with Toch, the world's first interactive video platform which has brought the top fashion designers and shopping lovers at one place all across the world.

    At #Toch #WATCH #DISCOVER and #SHOP the latest #trendy and #classyclothing fashion trends wore by your favourite #celebrities here at Toch.com.
    For more information download our #Toch app to find out more:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vogueme.toch
    https://itunes.apple.com/us/app/toch-watch-discover-shop/id1147640817?ls=1&mt=8


    For more information download our #Toch app to find out more:
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vogueme.toch
    https://itunes.apple.com/us/app/toch-watch-discover-shop/id1147640817?ls=1&mt=8

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. #Weddingshopping elegant bridal attire, shop in a new way at #TOCH

      #Weddingseason #Bridallook #Accessories a recent movie #aedilhaimushkil with the bridal look of #Anushka designed by #ManishMalhotra with colors like red, peach,pink and golden. The #bridaljewellery #kundannecklace #Kundanearrings #polkanath#Jhoomar would make you glimpse saasy....

      #jewellery #pendant #jewels #glamour #fashion #shopping #silver #gold #bridalstyle #bridaldress #wedding #weddingdress #shopnow #lehengacholi #Indianwear #lehenga #Lucknowiwork #style #designer #clothing #fashionista #bollywood #weddinginspiration #Anushka #Ranbir

      Get the app now http://mytoch.com/ !!
      Android - https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vogueme.toch
      iPhone - https://itunes.apple.com/us/app/toch-watch-discover-shop/id1147640817?ls=1&mt=8

      Vymazat