LAWTON'S GIRL

By Sabush O'rlling - 3:24

KAPITOLA I.
SECTION I.

Začínala jar a ja som sa pomaly začala zamýšľať, s akou aktivitou začnem. Či zoberiem moje mini činky, ktoré už asi pol roka ležali zasypané prachom v poličke a začnem makať na novom tele na leto, alebo začnem chodiť na spev,hudobný nástroj, dramatický krúžok. Posledná možnosť ma celkom zaujala. Tento mesiac som cítila nutkanie urobiť v živote niečo nové. Herectvo ma vždy lákalo aj láka. Každým jedným zapnutín tlačítka "play" na nejakom filme alebo seriály som plná očakávaní a radosti. Takisto aj cvičenie mám rada, pokiaľ mám tú správnu motiváciu. V obrovskej bubline premýšľania zrazu niekto zaklopal na dvere. Hrozne som sa preľakla až mi slúchatká vypadli z uší. Práve vtedy som bola doma sama a rodičia sa vrátili z bratovho predstavenia v škole. Vždy keď prídu domov,mama hneď kričí,prečo nie je umytý riad,vynesené smeti, povysávané. A ja to z duše neznášam. V tomto smere som veľmi lenivý človek a je to tak hlavne vtedy, keď som unavená z celého dňa v škole,musím sa veeľa učiť a nemám zrovna najlepšiu náladu. Vždy sa vyhovorím aj na nemožné len aby som to nemusela spraviť. Zvláštne na tom však je,že pri tom som perfekcionista a v istým smeroch puntičkár. Podľa mnoho ľudí mám zvláštnu povahu o ktorej ani sama neviem a nepríde mi nejak extra zvláštna. Každý má svoje plusy aj mínusy. Mne však rodičia hovoria,že som veľmi tvrdohlavá a svojská. Že by som raz mala stretnúť samu seba. Ale čo ak v skutočnosti ani neviem,kto vlastne som?

Jediné čo viem je, že v tomto svete sa volám Sara Forbesová a narodila som sa v roku 1999, o dva mesiace slávim sweet 16. Teo, to je môj mladší 12-ročný brat. Žijem so svojimi rodičmi v mestečku Lawton neďaleko Oklahoma City. Tento rok som nastúpila na strednú školu v meste Norman, kde musím dochádzať. Nevadí mi to,pretože ten výhľad skutočne za to stojí. Norman's High School je velikánska škola, kde je naozaj hromada študentov z okolitých miest. Najskôr ma to desilo, ísť na tak veľkú školu, stretávať deň čo deň toľko ľudí, ale časom si človek zvykne. Mám dve skvelé kamošky Mary a Miu. Som šťastná, že na celej tejto "narcistickej" škole sa našli takéto dve úžasné osôbky, s ktorými si naozaj rozumiem. Trávime po škole spolu kopec času takže mi to nepríde až také dramatické. Čo sa týka našich profesorov, taký zlatý stred. Niektorí by sa však mohli aspoň raz do týždňa nad sebou zamyslieť, skúsiť si sadnúť do lavice ako žiak a počúvať samých seba. Môj prospech nie je najhorší, ani najlepší, ale skôr si myslím, že patrím medzi tých lepších a snažím sa. Aj keď chémia, fyzika a matika sú môj zabijak. Ja si však často vravím "škola by nebola školou, keby nebola o hlúpostiach". Dnes je piatok a na našej škole sa má konať dlhoočakávaná Oldies party, kde si máme ako kostým vziať na seba niečo zo 70.,80. rokov. Som plná očakávaní, ale zároveň pripravená aj na zdesenie a trapasy rôzneho typu. Ale, čo si budeme vravieť, však? Najviac sa však teším na sýty červený rúž, ktorý som v živote na sebe ešte nemala a reakciu okolia. Nemaľujem sa. Ale na tejto párty toto pravidlo musím porušiť! ..  


Keďže ma hrozne baví písanie a už odmala si píšem rôzne príbehy, rozhodla som sa, že budem písať aj niečo pre vás. Preto začínam týmto teenegerským fantasy-románom, pretože to je vcelku môj obľúbený žáner. Budem sa snažiť, aby vás to každým prečítaním riadku bavilo viac a viac. Budem rada, ak mi do komentárov napíšete názor na túto prvú kapitolu a či vás to baví. Teším sa opäť pri ďalšom pokračovaní! ♥

  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Mne sa to zatial paci a uz sa tesim na dalsie kapitoly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Great post dear :)

    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  3. Teenagerské romány jsou též mým šálkem kávy, takže ráda přečtu i další kapitolu. Navíc zrovna u nás prší (snad ne i nesněží), tak je to akorát (y). Jinak jsem moc ráda, že tě zaujal můj blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. jejoo, pekny zaciatok, prijemne prekvapenie precitat si takuto tvorbu od teba. budem sa tesit na pokracovanie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zní to dobře, těším se na další kapitoly! :)
    -crazyjull.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc krásný blog :) sledování zahájeno :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článok ! Krásna fotky ;)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Už se fakt těším, co z toho bude, protože fantasy mi to zatím moc nepřipomíná (i když zjistila jsem, že v terminologii lehce pokulhávám), překvapilo mě, že to bude patřit do takového žánru a už se zkrátka nemůžu dočkat! :)

    OdpovědětVymazat