Why being lost is okey?

By Sabush O’rlling - 1:27


Veľa ľudí si myslí,že cítiť sa stratení je najhoršia vec na svete. No ono to v skutočnosti vôbec tak nie je. Prišla som opäť (ako inak) nato sama. Nechcem tu nejak extra filozofovať, chcem sa čisto s vami iba podeliť o to,ako to cítim ja a verím,že sa mnohí z vás tiež v tom nájdu

To, že sa tak v danej chvíli človek cíti neznamená, že niečo nie je v poriadku, niečo je zlé, ale že v jeho živote potrebuje nejakú zmenu, priam ju to vyžaduje. Či už je to zmena práce, alebo len obyčajná zmena starého spôsobu myslenia. Čo je častokrát tá najdôležitejšia vec

My ľudia sme veľmi komplikované tvory,až moc empatické, večne zvedavé a všetko až príliž analyzujúce. Preto sa častokrát zapletieme sami vo večných pavučinách svojich myšlienok. Ja sama to tak často mám. Prišla som nato,že nie vždy sa všetko má stať presne tak,ako to máme uložené vo svojich predstavách. Niekedy sa to proste nemá stať. A to je úplne v poriadku, pretože stane sa niečo oveľa lepšie a pre nás vhodnejšie

Takisto už chápem, že stratiť niekoho nemusí byť pre nás vždy strata. Myslím tým to,keď si s niekým už viac nemáme čo povedať a začneme vyhľadávať iný okruh ľudí. Možno už toho bolo proste príliš. Nie vždy musí byť pre všetko dôvod. Ale vždy verte, že sú aj ľudia s dobrým srdcom, nech sa cítite akokoľvek nanič z dnešnej spoločnosti. Lebo oni skutočne sú.

Je úplne v poriadku sa odviazať ale takisto aj byť sám a ostať doma s knihou v ruke a vlastnými myšlienkami. Ja osobne som taký type of person, že nedokážem byť vkuse niekoľko hodín alebo dní s ľudmi. Vždy potrebujem byť aspoň pár hodín sama, doslova "natankovať" energiu a až potom "hurá,here I am for you". Určite mi napíšte, či ste sa so mnou zhodli v aspoň pár veciach.


see ya soon


ešte prikladám pár dobrôtok, ktoré mi nejedenkrát zlepšili deň..

 (ehm, začneme tým zdravším..)


no a potom to už šlo dolu vodou, haha..
 



  • Share:

You Might Also Like

10 komentářů

  1. ja sa citim stratena uz odkedy som zacala az prilis rozmyslat nad svojim zivotom. stve ma, ze neviem, kam chcem smerovat, lebo je tolko moznosti.... a vsetky mi pridu nedostupne. kazdopadne, snazim sa zit v pritomnosti a prilis neriesit minulost ani buducnost, lebo mi to prinasa iba zbytocne stresy. vsetko sa vzdy v mojom zivote nejako vyriesilo, tak idem verit tomu, ze to tak bude aj nadalej. a ak nie, budem to riesit az vtedy, ked sa vsetko pokasle.

    OdpovědětVymazat
  2. nádherne napísaný článok a to jedlo no dokonale :) :D
    xx Mon
    https://lifebymon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež si myslím, že strata niekoho v zmysle prerušenia stykov môže byť obohatením. Mám mnoho skúseností, keď som takto dropla dlhoročných kamarátov, s ktorými to už škrípalo, či bývalého frajera, a bolo to super. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Sepsala jsi to naprosto pravdivě a naprosto souhlasím. Spíš mě přijde (teďka už je to v pořádku), ale před několika týdny jsem neměla čas na sebe, pořád někde lítala a ve styku s lidmi byla neustále i ve snech...šilené. Opravdu jak říkáš "dotankování energie" je potřeba. Jinak i zdravá a nezdravá verze jídel vypadá dokonale!

    lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekný článok! Tá prvá fotka je úchvatná :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Super napísaný článok :) Vo všetkom s tebou súhlasím, veľmi dobre si vystihla, že stratiť niekoho nemusí byť pre nás vždy strata :)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš naprostou pravdu, kolikrát se člověk musí ztratit, aby třeba našel lepší cestu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Great post dear!You have a nice blog.
    I follow you can you follow me back?
    I will appreciate that so much.
    www.guzelvekulturlu.com
    Kisses

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekný článok, ktorý mi vyčaril úsmev na tvári. Občas sa cítim presne rovnako.. https://b4edl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat