Our life decisions

By Sabush O’rlling - 9:01


Čím je človek starší,tým je šťastnejší. Niekde som čítala takýto výrok. A viete čo? Asi na tom naozaj niečo bude. Keď porovnám svoje Ja teraz a Ja dva roky dozadu, musím povedať,že je tam rozdiel. Nie vo vzhľade,ale v duši. Najviac asi v prioritách. Veci,ktorým som kedysi nevenovala pozornosť mi dnes robia radosť a patria medzi prvé v mojom rebríčku hodnôt. Ľudia, nad ktorými som sa kedysi trápila a oni kvôli mne nie, už nepatria do môjho povedomia. Týchto ľudí už nevnímam. Pretože som pochopila veľmi veľa vecí. Verím tomu,že prekážky sú tu na to,aby sme ich prekonali a oni nás na oplátku posilnili. Keď tak nad tým pouvažujeme, je to vlastne zázrak

Dlho mi trvalo,kým som to pochopila. Sú tu aj na to,aby človeka priam prebudili,najmä po tej duchovnej stránke. Osoba,ktorá by si kedysi povedala pri mnohých situáciách,  pri ktorých sa necítila komfortne "tak toto nie", dnes už spraví presný opak. Objavila som v sebe vlastnosti,o ktorých som si nikdy nemyslela,že v sebe objavím. Ani vo sne.

A to práve vďaka každej jednej zlej, ale aj dobrej skúsenosti a povedaní svojmu zlému vnútornému hlasu plnému strachu: "choď preč,už ťa tu viac nechcem!" A toto naozaj pomáha. Niekedy si vravím,ako som kedysi mohla urobiť a povedať isté veci a slová. Niekedy ma to štve a chcela by som to zmeniť. Niekedy sa na tom dokonca smejem. Až dnes chápem, že každé jedno rozhodnutie, ktoré som urobila, ma zaviedlo na miesto, kde som teraz. A v živote to takto pôjde stále. Je to obrovský kolobeh, či chceme, alebo nie. 

Vždy keď prežívame nejaký vnútorný boj a situácie v istej etape života,sme ustráchaníneistí, myslíme si,že niektoré veci neprežijeme,že už nebude lepšie. A napriek tomu všetkému, ráno sa zobúdzame do krásneho,nového,tichého,sviežeho dňa. Práve tá nevedomosť, ktorú tak neznášame, je pre človeka veľmi dôležitá. Je to to,vďaka čomu rastieme. Nechcem tu teraz písať nejaké pravdy ako Buddha,sú to čisto veci,ktoré som sa sama naučila a učím každým dňom. Každý na to raz prídeme. Taktiež by som sa s vami chcela podeliť o to,že nie je dobré niečo chcieť až prehnane moc a lipnúť na tom tak,že zabúdame na iné veci. 

Pretože ono to vždy príde nečakane,či chceme,alebo nie. V tej najmenej očakávanej situácii. A keď si uvedomíme,kto sme a aká je naša hodnota, náš svet sa zmení o 360 stupňov. Vyskúšajte, uvidíte, ako to funguje.

  • Share:

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Krásne napísané. Nádherný blog, s krásnymi myšlienkami. Veľmi si mi pomohla a ďakujem ti.

    Ann´s Life

    OdpovědětVymazat
  2. ja si zrejme este musim pockat na to, kym sa v mojom zivote naplni, ze cim som starsia, tym som stastnejsia. mam pocit, ze za posledne dva roky som sa absolutne vobec nezmenila a hlavne, ze teraz je to este o nieco horsie ako predtym, lebo musim zacat rozmyslat nad tym, ako si zohnat pracu. je to urcite nieco, za co raz budem vdacna, co je proste vec, ktora sa deje v ludskom zivote a neda sa s tym prilis nic robit. ale nemam pocit, ze rastiem alebo sa rozvijam alebo cokolvek na ten sposob. verim tomu, ze co ma prist, pride, aj necakane, ked sa konecne vzdam neustaleho hladania, ale niektore treba aspon nastartovat, nezaspat a snazit sa. priala by som si, aby prisiel moment, kedy by vsetko do seba konecne zapadlo a zacalo davat zmysel a ja som mohla mat pocity zo svojho zivota aspon trochu podobne tym, ktore opisujes v tomto svojom clanku.

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekne si to napísala. :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne napísané, milujem takéto články na zamyslenie. :) Akurát neviem, či sa s výrokom, ktorým článok začínaš, stotožňujem. Osobne som totižto bola asi najšťastnejšia ako malá. A bol to vrchol, ktorý neviem, či sa mi niekedy podarí prekonať. Ale zase... Som teraz spokojná, nie, že nie. Život máme taký, ako si ho zariadime a toho sa držím. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  5. Úplne súhlasím...teraz, keď už za sebou čo to mám, musím skonštatovať, že každá "rana osudu" ma nakoniec iba posunula k lepšej budúcnosti. A to mi dáva ten povestný pokoj v duši.

    OdpovědětVymazat