Cactuses of June

By Sabush O’rlling - 11:49

Zbožňujem všetko, čo obsahuje kaktusový motív. Dodáva to minimalistický štýl a pôsobí to štýlovo a musím použiť aj slovíčko "nadčasovo". Dokonca som niekde čítala, že kaktusy pohlcujú elektrický smog. Čiže ak máte v izbe nejaké elektrické zariadenie, dobré je mať niekde v blízkosti kaktus. Ja som taký jeden pestovala asi 8 rokov bez toho, aby som o takomto niečom vedela. Ale je to zaujímavé, však? Preto keď som nedávno bola v Pepcu, musela som mať túto kaktusovú sviečku. Bolo ich tam ešte veľa a ťažké bolo si vybrať, preto som si zobrala ešte jednu, ktorú uvidíte nižšie. Tak čo na ňu vravíte? Rozkošná, však?
Dlho som hľadala nejakú nápaditú osušku/deku, a keď som uvidela túto s melónovou potlačou, nemohla som odolať. Mimochodom, bola tam ešte aj kaktusová, ale to by bolo asi už príliš,chcela som sa vyhnúť divným pohľadom predavačiek,haha. Takže, keď zavítam niekam na pláž, kúpalisko a nebudem mať pri sebe melón, mám aspoň osušku, no nie? 

Ako ďalší som si uchmatla tento rámček vo farbe "baby pink". Nikdy som nebola moc na farebné rámčeky, vždy sa mi viac páčili také neutrálnejšie. Ale, zmenu občas treba. 

Teraz si už určite musíte krútiť hlavou alebo sa poriadne smiať. Áno, znova kaktus. Tentokrát však vo forme lampy, ktorá je na baterky. V tme to nádherne svieti, všetkými možnými farbami a má to úžasný ukľudňujúci účinok.

Možno si myslíte: "Ona si vážne kúpila vešiak na štay pre bárbiny?" Môže to tak spočiatku vyzerať. Vešiak to je, ale nie pre bárbiny. Je to na šperky,bižutériu (náramky, náušnice, prstene). V poslednej dobe sa táto vecička stala veľkým hitom a niektorí ju už určite poznáte alebo máte aj doma. Ja osobne to nevlastním, kúpila som to ako darček kamoške. A bola z toho veľmi nadšená. Podľa mňa je to však skvelý nápad, niečo takéto vyrobiť, najmä pre tých, ktorý v tom majú veľký bordel (ako napríklad ja).

No a ako posledný "pán na holenie" je tu opäť kaktus vo forme sviečky. Dúfam, že tento darček poteší druhú kamošku, lebo mňa potešil veľmi. Vyplní podľa mňa skvelo miesta, kde nič nemáte alebo tam proste niečo chýba. Dodá to takzvaný "šmrnc". Teraz si už určite myslíte, že som úplny blázon,haha. 


Tak čo vravíte na moje najnovšie úlovky? 


  • Share:

You Might Also Like

14 komentářů

  1. Úžasné ulovky a koľko cute kaktusíkov! <3 Krása! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Kaktusy mám hrozně ráda hlavně na nějakém obrázku, fotce, krytu na mobil nebo něčem podobném :) tvoje všechny úlovky jsou super :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. omgggggg, to su tak krasne veci <3 prepac mi moje nadsenie, ale kaktusove vzory a veci, co vyzeraju ako kaktus mam tiez velmi rada. aj ked tusim nic take nevlastnim, lebo nie som prilis zatazena na dekoracie vo svojej izbe. alebo sviecky. ale vzdy sa v obchodoch podobnymi vecami velmi rada kocham :3 a ta melonova osuska je na leto ako stvorena :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som teda ešte takú sviečku nevidela ale vyzerá super :) Ja kaktusy moc neobľubujem ale veľa mojich známych áno :)

    KLAUDIA DURANOVA 

    OdpovědětVymazat
  5. Ty kaktusy jsou krásné, takové roztomilé. :-) A ten věšák na bižuterii mám taky, já tam teda mám hlavně náušnice, protože jich mám hrozně moc a pořád se mi někam ztrácely, takhle je mám pěkně na očích. :-)

    Lucka
    http://seriouszone.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jeeej nikdy by mi nenapadlo, že kaktus môže byť tak rozkošný :)

    OdpovědětVymazat
  7. Všetko vyzerá super, ťažko si vybrať doplnok, ktorý sa mi páči najviac :) ale asi ten obrázok, pôsobi tak minimalisticky :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  8. Waaau krásne kúsky a veľmi milé! :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jsou krásné úlovky! :) Já teda kaktusový fanda úplně nejsem, ale ty svíčky jsou úplně dokonalý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. I love cactus!! Great photos dear! ♥

    I follow your blog, can you follow back? Thanks! :)
    xoxo

    Inspiring beach outfits

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj! Opäť rozbieham môj starý blog. Tentoraz je na novej adrese - b4edl.blogspot.sk.. Choď sa prosím pozrieť a nezabudni sa tam opäť vrátiť. ♥ Ďakujem za každého nového čitateľa.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to je cute! Ja som doma tiež pár podobných vecí a dodáva to presne taký šmrnc a summer vibe mojej izbe!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
  13. Jééj tie sviečky sú naozaj so cute. :) Ja mám kaktusy veľmi rada, hlavne tie živé :D Podľa mňa sú skvelým doplnkom. :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  14. Krásné úlovky. Tu osušky s melounem mám taky. :D
    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat