May, time of love

By Sabush O’rlling - 12:12


Keby žijem v Amerike, chcela by som sa volať May. No nie je to úžasné meno? Vždy, keby prišiel máj, bol by to môj mesiac. Máj je lásky čas. Všetko začína žiť a my máme pocit, že sa všetko okolo nás zrazu rozjasňuje, nadobúda nové tvary a farby. A všetko vyzerá takmer ako obrázok. Je to neskutočné, však? Možno budete prekvapení, ale v tomto období na prelome apríl/máj mám najradšej práve dážď. Nikdy ma neokúzli dážď tak, ako v tomto období. Vždy potom sa rozpína na oblohe nádherná dúha a je cítiť ten čerstvý a vlhký dažďový vzduch. Vtedy mám chuť sa len tak posadiť do okna, zobrať nejakú knihu do ruky a pozerať sa na padajúce kvapky, na plačúce nebo. Alebo v slnečnom počasí si ľahnúť do trávy, cítiť teplý vánok,počuť štebotať vtáky a sledovať čiary po lietadlách na oblohe.

Máj je jednoducho pre mňa obdobím, kedy je už všetko krásne a zároveň všetci čakáme na príchod niečoho ešte väčšieho - dlhého leta..


Mám rada lesy a preto keď som nedávno v jednom bola, zbadala som takéhoto chrobáčika. Na prvý pohľad vyzerá nevinne, však? Pravda je však úplne inde. Volá sa Májka fialová a vypúšťa veľmi nebezpečný jed. Vraj stačí, keď vám prejde po prste a máte hneď pľuzgiere. Takže pozor na to, ak niekde takéto niečo uvidíte.

Zbožňujem ovocie všetkého druhu a preto vždy, keď mi začne chutiť niečo sladké tak radšej siahnem po niečom takomto zdravšom. Kiwi sú moji veľkí obľúbenci. 

Toto bolo fotené ešte koncom apríla, kedy sa pomaly ale isto schyľovalo k búrke. No a neviem prečo, niečím ma tá obloha zaujala a má to také zvláštne čaro.


Prečo sa nepreviesť raz za čas aj na niečom inom ako aute? Kôň je podľa mňa celkom dobrá voľba a poviem vám, cítite sa ako v minulom storočí a je to ešte aj neuveriteľný zážitok. Pán vám aj porozpráva počas jazdy celú históriu miesta, na ktorom sa nachádzate.

Tento záber vznikol úplne náhodne pri prechádzke so psom. Tie praskliny v zemi mi prišli veľmi zaujímavé, čo na ne vravíte? 

Och, tá zeleň.. ♥




  • Share:

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Meno je zvláštne. Ja by som sa tak volať asi nechcela ale je to zvláštne no zároveň krásne meno, to musím uznať. Ja som sa na máj vždy tešila aj keď pre mňa to nikdy čas lásky nebol. Je to ale krásne obdobie :)

    Klaudia Duranova
    INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. May je opravdu krásné, taky se mi moc líbí :D a kiwi je v poslendí době můj ovocný favorit, líbí se mi, jak je takové nakyslé, ale přitom strašně dobré :D květen mám ráda hlavně proto, že všechno kvete, jako měsíc lásky jsem ho nikdy nebrala :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky! Mravec fuj :D Teda...neviem či je to mravec alebo aký živočích :D Odfotila si ho super, ale ja mám celkom panický strach z takýchto živočíchov haha :D :) Inak super článok a tá fotka s prasklinami aj mne príde veľmi zaujímavá fakt vydarená fotka :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. maj je fajn, ale posledne roky sa mi zda, ze je to pre mna mesiac, ktory asi najviac ignorujem. lebo zapocty a skusky a nestiham poriadne nic ine iba stale robit nieco do skoly.
    ta fotka s travou a prasklinami vyzera fakt super :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne fotky!

    http://www.thegown.cz

    OdpovědětVymazat
  6. máj je naozaj super mesiac, hoci v mojom živote sa dosť smutných udalostí odohralo práve v ňom :/ krásne fotky! :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  7. Ja tiež milujem jarné dažde! Ten vzduch po daždi je nenahraditeľný :)

    IVANNA THE BLOGGER

    OdpovědětVymazat
  8. May je nádherné jméno, úplně s tebou souhlasím:D. A ty praskliny v zemi...vyfotila jsi to krásně:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat